
Głównym zadaniem gazetki reklamowej jest pokazanie towarów, które są dostępne w placówce. Gazetka promocyjna w zależności od sieci prezentuje paru, do kilkudziesięciu najlepszych propozycji z wybranego gatunku. Jest to najbardziej obszerne źródło informacji o produktach promocyjnych w kontaktach pomiędzy placówkami handlowymi, a konsumentami. Wyróżnia się to przeważnie krzykliwą i bogatą szatą graficzną podkreślającą wyjątkowość akcji. Zabieg ten ma na celu odróżnić ją od zwykłych akcji promocyjnych.
Gazetki reklamowe zapełnione są towarami najróżniejszych gatunków i różnych wytwórców. Dążeniem gazetki reklamowej jest doinformowani nowych kupujących o programie lojalnościowym, a stałych klientów o nowinkach i akcjach nietypowych z tym programem związanych. Gazetki są źródłem informacji na temat obowiązujących promocjach. Gazetki reklamowe są praktycznym nośnikiem wspomagającym dokonanie decyzji zakupowych. Gazetki bardzo dużą rolę odgrywają w przypadku sklepów oferujących elektronikę użytkową,ponieważ klienci bardzo chętnie korzystają z promocji.
Przygotowaliśmy dla Ciebie nowe przyciągające wiadomości na frapujący Cię temat. Przejdź do kolejnego artykułu oraz czytaj wpis druk etykiet samoprzylepnych.
Jako element komunikacji sklepu z kupującymi gazetka promocyjna jest kluczowym składnikiem działań marketingowych.

Gazetki z powodu niskiej ceny w porównaniu do innych sposobów marketingowych są bardzo atrakcyjne. Poza tym z powodu kształtu przekazują dużo więcej wiadomości.