Jak można uniknąć ewentualnej niezręcznej sytuacji podczas wymieniania się wizytówkami?

To raczej oczywiste, że jedną z najbardziej popularnych form promocji są wizytówki. Trudno sobie wyobrazić sytuację, kiedy jesteśmy proszeni o dane adresowe naszej firmy a w odpowiedzi sięgamy po kartkę z zeszytu, na której zapisujemy odpowiednie informacje.
Mogłaby być to duża strata wizerunkowa.

ocena

Autor: superscheeli
Źródło: http://www.flickr.com
Na szczęście zamówienie wizytówek jest bardzo tanim wyjściem, jednak tu warto byłoby zwrócić uwagę na to, że nie należy korzystać z darmowych szablonów, ponieważ jest duże niebezpieczeństwo, że wymienimy się z naszym kontrahentem identycznymi modelami. Można tego uniknąć składając zamówienie na własny projekt. A przecież wizytówki klasyczne są niezwykle tanie. Są poza tym wyszukane i z pewnością nie przyniosą nam upokorzenia. są wykonane na papierze kredowym w gramaturze w zakresie 300-350g. Papier kredowy o gramaturze 350g to obustronnie bielony karton. Jest w większym stopniu wygładzony, lecz w mniejszym stopniu sztywny niż ten o gramaturze 300g. Rozmiar to najczęściej 90x50mm, gdyż takie znakomicie zmieszczą się w jakimkolwiek dedykowanym wizytówkom etui.

pieniądze

Autor: nikcname
Źródło: http://www.flickr.com
Do nabycia są oczywiście odmienne rozmiary, np. 85×55 czy 90x45mm albo o całkowicie innych wymiarach niż prostokąt. Odmienne wymiary dobiera się dlatego, aby w jakiś sposób wyróżnić swą reklamę spośród podobnych kartoników. Jednak to nie wyłączny możliwy sposób na wyróżnienie wizytówki. Nawet te klasyczne mogą być zaDrukowane po obu stronach. Ponadto wizytówki mogłyby mieć rozmaity kolor zadruku, np. 4+0 albo 4+4 CMYK.

Wizytówki klasyczne są pokrywane lakierem dyspersyjnym, co stanowi warstwę ochronną przed ścieraniem. Żeby zlecić tego typu wizytówki, wystarczy tylko umówić się z profesjonalną agencją reklamową i uzgodnić szczegóły zamówienia.