W jaki sposób zaprojektować profesjonalną wizytówkę?

Tworzenie wizytówek jest to żmudna praca. Przy projektowaniu dobrej wizytówki należy nie wyłącznie kierować uwagę na wielkość wizytówki, rozlokowanie elementów graficznych czy dobór rodzaju czcionki, ważnym elementem przy tworzeniu wizytówki będzie również odcień.
Poniektóre źródła podają, iż wskazane jest, aby stosować nie więcej aniżeli trzy odcienie, ale sądzę, iż możesz stworzyć kilka kolorowych wizytówek, jakie będą bardzo słodkie.

wizytówka kwiaciarnia

Autor: Dave Crosby
Źródło: http://www.flickr.com
Należyte zestawienie odcieni uczyni z twojej wizytówki ciekawy a także niezapomniany produkt, co jest właściwe z marketingowego punktu widzenia. Jeżeli natomiast użyjesz niewłaściwej kombinacji odcieni dla wizytówki osobistej czy firmowej wtenczas nie będą one brane przez klientów pod uwagę a także pewnie wylądują w koszu.
W dzisiejszym artykule, porozmawiamy o barwach przy projektowaniu wizytówek. Co znaczą kolory dla twoich klientów? W jaki sposób dobrać odcienie dla branży? Jakie są odczucia spowodowane przez poniektóre zabarwienia? Czerwony to niezwykle gorący kolor. Łączy się on z energią, pasją, prędkością, siłą, ciepłem, miłością, agresją, podnieceniem, pożądaniem, wojną a także serdecznością. Czerwony kolor może istotnie mieć fizyczny wpływ na osoby, podwyższając ciśnienie krwi i szybkość oddechu.

Interesujesz się tym tematem? Czytaj więc dalej szkolenia bhp piaseczno o tym wątku w następnym tekście, który dla Ciebie przygotowaliśmy. Sądzimy, że Ci się podoba.

Wizytówki w tym kolorze są doskonałe dla tak osób jak: strażak (więcej opinii pod linkiem nasza strona), pracownik biura matrymonialnego dla restauracji czy też studia projektowania stron. Dla kogo oprócz tego taka wizytówka kwiaciarnia to również trafiony pomysł.

Żółty natomiast jest ciepłym kolorem, i łączy się z optymizmem, złotem, filozofią, zdradą, zazdrością, chorobą, idealizmem oraz nadzieją. W projektach wizytówek używając owego koloru, swoim nabywcom możesz udzielić poczucie pogody ducha.